Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~klamstwa | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany26.08.2009 @16:24:01 ostatnio na stronie27.12.2009 @14:20:28



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze49 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~niuens    27.12.2009 @21:24:42
co sie stało ze zdjeciami? a kim ty jestes?spoko cos przez mgle ale pamietam hehe rzeczywiscie dawno cie tu nie bylo, co sie z toba dzialo?
~niuens    18.10.2009 @20:58:25
tak apropo rownież mi sie zaczeły studia:/
~niuens    18.10.2009 @20:57:08
Myslalem ze juz zrezygowalas z digarta nie pisalas nic blisko miesiac oj nie dobrze tak trzymac w sobie:P
~niuens    29.09.2009 @00:48:47
zaniedbujesz cos tego digarta moja droga
~niuens    13.09.2009 @20:24:35
; )
~Beatitude    07.09.2009 @21:59:26
_______
zboczeńcy.
~niuens    05.09.2009 @23:40:35
;>
~niuens    03.09.2009 @00:05:34
Hej Kłamstewkowa Koleżanko!;>
Korzystanie ze statywu żadna rewelacja a mój aparat pewnie byś opanowała w kilka minut Pionki leżą 25 kilometrów od RadomiaTo jak wpadniesz?Nie masz co narzekać na swój aparat bo robisz nim fajne zdjęcia;>
~airgaro    01.09.2009 @15:38:21
Możemy być śmiało na "ty" Zapowiada się u Ciebie ciekawa galeryjka, czekam na więcej prac..
~niuens    31.08.2009 @20:32:13
A koleżanka jaki ma sprzęcik?;> Ja chętnie pożyczę, a przyjedziesz?:P
~niuens    28.08.2009 @20:20:14
chces to ci moge pozycyć:D:D:D
~Nathan81    28.08.2009 @15:24:17
dzięki za komentarz i za komplemencik
~pomietakoszula    28.08.2009 @10:19:50
dzięki
~niuens    27.08.2009 @20:48:28
a wiesz wczoraj nawet wszedłem na youtube'a obejrzeć.......... Zgadnij co:P
~niuens    27.08.2009 @20:46:53
haha Buka ma fajną figuręi dobrze gra słup soli Nie no nie bój się o i witaj w klubiedosłownie jakbyś wyjęła mi swoją wypowiedź z ust - mam tak samo:D:D
ostatnio edytowane: 2009-08-27 23:25:57
~niuens    27.08.2009 @20:31:56
muminki są ok ale u Ciebie nie widać żebyś je lubiła;> zaczynasz bardzo ciekawym zdjęciem. Raczej nie jestes nowicjuszem w fotografii;>
~AngeloDeTortura    27.08.2009 @20:06:05
dzięki wielkie za obserwacje, mam nadzieję, że będziesz z tego zadowolona.
pozdrawiam.
_______
...znamy je, uśmiechają się zawsze tak samo...

~futszak    27.08.2009 @17:49:11
hehe nazwalas mnie dokladnie tak jak mowia do mnie zanjomi:Dfutszasty....hyhyhy...czekam na prace jak co:D
_______
Nawet Chaos ma swój Porządek
~BeataKrynicka    26.08.2009 @21:12:57
~BeataKrynicka    26.08.2009 @19:44:48
dziękuje Ci pięknie, miło słyszeć coś takiego
pokrótce: witam na Digarcie, pozdrawiam i życzę powodzenia :D
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowana przez
-
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt